2010. május 24., hétfő

Hosszú hétvége

Szeretem a hosszú hétvégéket....tuti nem lehet semmit pihenni!

Szombaton Tökölre néztünk ki Omegával, a közönség nagy örömére. Amilyen szerencsénk volt, egy erősebb zápor elverte az edzés végét, így mire hazaértünk szegény autó szörnyen nézett ki.

Ha már Balogh Zsolt is kilátogatott az edzésre, megbeszéltük, hogy meglesi a garázsajtó nyitó szerkezetünket, hogy félmérje mikor mit kellene beszerezni hozzá. Ennek a vége az lett, hogy alig 4-5 óra munka után este fél tízkor úgy küldtük már haza, mert zárt a Tesco, és neki még vásárolnia kellett. Természetesen azt mondanom sem kell, hogy a garázsajtók tökéletesen működnek, a lehetőségekhez képest, és ez hatalmas segítség volt nekünk.
Ilyen esetekre (meg kaputelefon, beléptető rendszer stb.) bártan ajánlom Zsoltot. Elérhetőséget nálam kaphattok!

A vasárnapot avval töltöttem, hogy a garázsban a most már működő nyitó vezérlő kábeleit helyeztem el kulturáltan, meg elöszedtem a bringámat, amin konstatáltam, hogy van mit csinálni. Mivel 6-7éve tettem el pihenni, nem kell mondanom, hogy a kerekeket sem mertem normálisan felfújni, mert Grand Canyon-t megszényenítő szakadékok vannak a gumikon, így minimum az csere. Meg az egész bringa is, mert hát nem mai darab.

Este még átgurultunk Csabiékhoz, kis poker, meg beszélgetés céljából, ami kifejezetten jól sikerült. Külön örültem, hogy Luigy is ott volt, mert mióta a jelenlegi munkahelye van, nagyon ritkán látom csak. Reggel kihasználva a szabad időt, és a lehetőséget, benéztünk Luigy szüleihez is, mert ott sem jártunk már vagy fél éve. :( És milyen jól tettök, hogy benéztünk! 30-án vasárnap kis összeröffenést tervez a család Luigy szülinapja alkalmából, és mi is megyünk, amiben az a jó, hogy LajosBá nagyon jól gitározik, nekem meg van gitárom, meg erösítőm is
(Bizony van... Line6 III 15W ), így elég jó bulinak ígérkezik.

Hazafele LajosBáéktól beugrottunk a Hungaroringre, mert nyílt nap volt, és négy darab Mitsubishi Starion is tiszteletét tette a helyszínen. Ilyet nem hagyok ki! (KÉPEK)

Este fényképrendezéssel, és videók átvételével telt! Megint jó sokat pihentünk!!!! Megosztás

Nincsenek megjegyzések: