2010. szeptember 4., szombat

Young csapatépítő training

Azaz menjünk el az egész céggel, és ígyunk amennyit tudunk, és végre köznépi agymosással fárasztanak minket.

A cél Tahitótfalu, BodorMajor volt, ahol azért természetesen  voltak programok rendesen. PusztaOlimpia, kalandpark, lovaglás, lovaskocsis kocsikázás...


Este kritikán aluli csapat próbált valami bulit csinálni, de sajnos nem igazán sikerült nekik, plusz a fejem is megfájdúlt, így én hamar leléptem aludni, amit a kedves kollegáim törödése viszonyleg ellehetetlenített.
Reggel kicsit fáradtam keltem  a kb. másfél óra alvás miatt. Gyors reggeli, majd lovaskocsival irány a kompkikötő, amivel Vácra mentünk át, ahova jött értünk egy moszkva, amivel vissza hajókáztunk Budapestre.


A Corvin motoros jött értünk, ahol hidegtálas ebéd várt ránk, plusz egy kis fénykép összeállítás, amit az elmúlt pár év céges eseményeiről készült képekből válogattam ki, és pakoltam alá zenét.


A délutánt avval töltöttem, hogy kipihentem a kirádulást, még szerencse, hogy van hétfőig még egy vasárnap is.

Megosztás

Nincsenek megjegyzések: