2009. május 1., péntek

Folttalanítás...

A tegnapi napra kivettem egy nap szabit...ha már egyszer beteg vagyok. :) Ezen felbuzdulva Zsu is kivett egy nap szabit, így együtt lustálkodhatunk.
A nap elején semmit, azaz semmit sem csináltunk, csak feküdtünk, és néztük a TV-t. Ez igazi kikapcsolódás volt. Aztán jött a megvilágosodás!!! Én itthon vagyok, és a kocsim is, és Menyus pedig dolgozik!!! Már fél éve tervezem, hogy meglátogatom Menyust pár nekem nem tetsző bimbózás miatt, de egyszerűen nem tudtuk összehozni...de majd most! Felhívtam, és szeretettel várt! Nem is kellett több. A megbeszélt időpontban ott voltam, és már vágta is a flex a gépháztetőt. Ha már ott voltam, akkor lesimítottuk a tetőmet is, előkészítve a tető fóliázását. Természetesen a gépháztető sem csak úgy lett megcsinálva...arra is kész a terv, de maradjon meglepetés...jövőhéten ha minden jól megy, kész is...

Menyus után vásárolni kellett menni, meg még beugrottunk a városba, és ha már ott voltunk megmutattuk Zsuval a munkahelyeinket anyujának, majd Tusko, utána haza. Én egész végig azon paráztam, hogy ne essen az eső, mert nem kapott még egy alapozó réteget sem szegény Lancer a ráncfelvarás után, így mikor hazaértünk (22:40), és evvel a tudattal valószínű nem sokat aludtam volna, tehát levonultam a kertbe és nekiálltam valamivel lefújni a problémás részeket, amit a szomszéd szerintem nagy hirtelen nem tudott hova tenni...fél egykor vissza a lakásba, majd két pillanat a számítógép előtt majd 3-kor ágy... Megosztás

Nincsenek megjegyzések: