2009. május 1., péntek

Lancia Delta Evoluzione BOSSZÚÚÚÚÚÚ

A mai napot olyan jól elterveztem, hogy csak na...reggel be a városba, Lord_B-nek vissza egy sütistál, utána haza, Zsu anyujának szülinapját ünnepelni, ebéd után garázs, Delta apróságok rendberakása a holnapi CarsAndGirls.hu autókiállításra, ami a tököli Drift OB alatt lesz megtartva. Este kameracucc, fényképezők, minden összerak holnapra...

Na a Fanat-x Delta ezt ahogy van keresztbehúzta... odaáig jutottunk, hogy bementünk a városba Lord_B-hez a tortás cuccal. HF-el mentünk, mert szép idő van, és B amugy sem látta még a kocsit, meg amúgyis kb. 5 éve mentem csak az élvezetért kocsikázni. Mivel ez a drága Delta nagyon szomjas állat, és a város sem volt teljesen üres, így nyugisan végig "crusin"-oltuk a várost élvezve a napsütést, és az elismerő tekinteteket a kocsikból, járdáról...továbbhaladva a storyval, tehát visszaértünk Harasztira beugrottunk az ebédhez való tortáért, majd haza, Zsu ki, egy ismerős be, mert én még kirohantam tankolni a kocsiba, hogy ne reggel kelljen...na ezt nem kellett volna (vagy talán mégis jobb így). Visszafele miután folrdultam be az egyik utcába KOPPDURR, majd drumdrumdrumdrumdrumdrum....fasza!!!!!! Megint velem ba**ik a drága vas. :)

Félreáll, helyzetfelmér...nem jó... Bal hátsó féltengely szakított az osztóművel, és ott hagyta! Hát nem szép látvány! Telefon Zsunak, hozzon akármit!!! Hozott. Gumipokkal felkötöttük a lógó tengelyt, majd haza...míly boldogság...




Röviden, és egyszerüen... van hat darab csavar, és hat anya, ami összefogja a féltengelyt...na az elmúlt 3 évben az a hat anya úgy gondolta hogy lazulnak egyet, és leléptek...és természetesen ez a hiba nálam jön ki, mint általában. Akárhányszor ez a kocsi nálam van mindig történik vele valami, ami azért nem feltétlen rossz, mert mindig olyan dolog, ami felhívja egy olyan hibára a figyelmünket, ami a többi Deltánkban is előfordulhat...

Nos a hiba megvan, már csak orvosolni kellene...
Ugye nem kell mondanom, hogy KOPPDURR, majd drumdrumdrumdrumdrumdrum rész után a még a féltengelyen lévő csavarok totálisan szétmentek, így azok kuka...akkor irány valamelyik multi, és hozzunk hat új 8-as csavart, ami 68 mm hosszú, félig menetes, és a feje 13 mm átmérőjü, 8 mm magas, és hetes imbuszvan benne... ja persze... ma Május elseje van, azaz MINDEN ZÁRVA!!!

Irány az internet, és a telefonálgatások. Miután az egész család folyamatosan telefonált már vagy egy fél órája Zsu apuja talált egy régi ismerőst, akinek van egy autószerelő műhelye, és volt olyan kedves, és kinyitotta nekünk, és segített találni hasonló csavarokat...sok hasonló volt, de egy sem ugyanolyan...akkor gyártsunk!!! Gyártottunk.

Vissza lakás, ünnepi ebéd, köszöntés, torta, mi szem szájnak ingere.

Ebéd után garázs, elkezdem összerakni a hajtást, amikor rájövök hogy ahhoz, hogy a helyére tegyek mindent még jobban le kell bontani a futóművet, hogy ki lehessen hajtani, hogy beférjen a féltengely a szélesített hajtásláncba. És most, hogy már 3 órája a futóművel szopok, és már az összes ujjam levertem, és a legkicsavartabb kéztartásokkal fonodóm a lengőkarokhoz, meg a stabilizátorhoz, és fejjel lefele dolgozom egy kocsi alatt, amit két emelő tart, és már könyékig olajos vagyok eljött a nap fénypontja, nekiáll esni az eső, ami azért kellemetlen, mert a kocsit a garázs elött kaptam szét, és most hogy le van kötve a futómű még csak le sem tudom tenni, hogy betoljam a garázsba. Így a következő helyzet volt...én fekszem a kocsi alatt, oldalról vakítóan süt a nap, zsibbad a kezem, és Zsu áll felettem egy esernyővel, hogy lehetőleg ne ázzak totálisan csontig. És egyszercsak összeáll minden...este hat van...király.

Gyorsanellenőriztem a másik oldalt is, ami nem volt baj, mert a legkevésbé kilazult csavaron "csak" egy kört kellett húzni, de volt olyan ami a gumiharang pereme tartott a helyén...

Egy teszt kör Harszti körül, minden ok! Még néhány apróság, utána vacsi, és két pillanat a gép elött, és már megint fél egy van...holnap hosszú nehéz nap lesz... éljen a Drift! Megosztás

Nincsenek megjegyzések: