2010. április 3., szombat

Optikai "tuning"

Na jó nem, csak kis helyrepofozás.
Reggeli utáb elmentem némi festékért. Matt fekete, piros, és ezüst. Matt fekete a kerékjáratokhoz, mert az előző tulaj valami érthetetlen okból ezüstre fújta, ami nem túl szép látvány. Most majd fekete lesz! :) A pirosak a fékekhez kellenek, az erüst pedig a kocsi csúnyább részeire. Ennél többet ez a kocsi tőlem már nem kap...nem éri meg!

Minden nagyon szépen összeállt, faszán néz ki az egész, csak nem indul a mocsok! Benzint azt kap, mert folyamatosan robban be a cucc a nyitott kipuffogóban Sebaj, lekapjuk az elosztó fedelet, biztos beázott. Szerencsére a két csavarból csak egy van belerohadva, így komolyabb fizikai behatás után tudtam csak megszabadítani a hengerfejtől a fedelet, aminek sajnos látható eredménye is van. Természetesen csont száraz. Visszahekkeltem, kikaptam a kábeleket tiszta, korrózio mentes. Gyergyák ki, tiszták, jók. Ötlet nincs, mindent összerak, és addig teker, míg végre beindult. Amikor beindul, akkor simán jár, csak a hirtelen gázra alergiás kicsit. Nem tetszik ez nekem.
Sebaj, majd kihajtom belőle. Megosztás

Nincsenek megjegyzések: