Mivel a szombati kiruccanás miatt lecsúsztunk az évadnyitó drift verseny edzéséről, így bár a testünk igencsak ellenkezett, kimentünk Zsuval a versenyre. Olyan fél hat körül értünk haza hajnalban, és kilenckor keltünk, így hozzávetőlegesen úgy néztünk ki mint aki akin átment egy úthenger, és az érzésünk is ilyen volt. Nem baj, nincs kivétel, menni kell...
Kint már nagyban folyt a rendezvény, BodogánSanyi, Sajték már nagyban dolgoztak, Balogh Zsoltiék is már reszelték a GTM motorsport kocsijait. Érdekesség volt, hogy Radir Szántó Niki "régi" kocsijával indult, és mikor sétáltunk hátra épp azt vontatták le a pályáról. Na, jól kezdődik...
Sajnos a pálya elején lévő 130-150km/h beesési tempót nehezen viselte a BMW jobb hátsó kereke, és sajnos elhagyta azt, amivel Radir idei éve sem indult túl fényesen...
Persze a csapat mögött komoly szervíz áll, így összerakták a vasat, így Radir mégis pályára léphetett. Sajnos a kvalifikáció után pont Nikivel került össze tsuisóba, ahol Radir bizonyult jobbnak, ami részben köszönhető Niki és az új autója összeszokatlanságának, részben Radir ereiben csúrgó tehetségnek.
A drift pályát három körül "sajnos" el kellett hagynunk, mert apu születésnapjára való tisztelettel családi összejövetelre voltunk hivatalosak, amit meglepetésnek szánta a család. Ekkor még úgy volt, hogy este még kimegyünk Pozsonyba is, mert egy kocsit ki kellett volna vinni, amit szerencsére Tomek elrakott holnapra, így nyogodtan tudtunk beszélgetni a családdal.
A holnapi napot megkönnyebítendő még este elhoztuk Zsuval a Pozsonyba szánt Audit a reptérről, és elökészítettük logisztikailag a holnapi utat, hogy mindenkinek legyen kocsija, és mindenki haza is tudjon éjjel menni.
Mikor megérkeztünk Tomekékhoz Zsu közölte, hogy nem adja oda a kocsit...megtartja, és abban fog aludni is... :) Hát igen...az 1.8T az 1.8T :)
Éjfél körül már otthon is voltunk, ahol rövid zuhany után azonnal ágyba zuhantunk, és meg mondom őszintén, nem kellett altatni együknek sem.
Megosztás
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése