2010. június 27., vasárnap

Lancer rebirth

Délre érkezünk meg Ákoshoz, aki reggel azt mondta a telefonba, hogy már mindjárt kész a Lancer, mert már majdnem elkezdte...csak elötte gyorsan befejezi a Kat, amiért szintén jöttünk.


Természetesen a kocsim sehol nem volt...nem hogy készen! :)


Sebaj, Ákos közölte, hogy senki nem megy sehova, ezt pikk-pakk összerakja. Aha, egy hengerfejet egy blokkra...pikk-pakk.

Már akkor tudtam, hogy hülyeség, amit mond, de hajrá. Hazaküldtem a többieket és fél egy körül elkezdtük az összerakást. Én kerestem magamnak egy szimpatikus rönköt, és letelepedtem, mert semmihez nem nyúlhattam, így csak szemléltem, ahogy áll össze a gép.



Olyan 5 körül összeállt a dolog, és nagy örömükre be is indult a drága. Szépen jár, szép a hangja...elsőre úgy néz ki már nem károsodott (nagyon). Próba indítás után tettünk még a maradék olajba valamilyen varázs tisztító cuccot, majd jött 15 perc járatás. Elöször magyon párás volt a kipuffogó gáz, de amint láttam, hogy ez lassan elmúlik, és a víz sem fogy, megnyugodtam.

Negyed óra járatás után nem folyt sehonnan semmi, csak a szereléshez használt kenőanyagok füstöltek kicsit. A ventillátor is bekapcsolt, tehát a termosztát is jó, a ventillátor is, meg a hőgomba is. Egyik vízcső sem folyik, a víz nem fogy, tehát fogalmunk sincs mi okozta a hibát, de most jó minden. Olaj leenged, majd új olaj feltölt. Csavarok átnéz, meghuz, próbakor, minden jó, irány haza...szigorúan max 90-nel, mert 2000-2500-nál nem pöröghet tovább a motor most 300km-ig.

Irány Dave, ahol a csajok egész nap együtt pihiztek, sőt, még Csabiék is átmentek, ritka alkalmak egyike.


Gyorsan összeszedtem Zsut, bepakoltam a C5be, és már úton is voltunk haza... 90-nel! Megosztás

Nincsenek megjegyzések: