2010. március 30., kedd

AutoSpa Panda

Ma munka után meglátogattam egyetlen keresztanyám drága férjét, hogy a céges kocsijukra megálmodott reklám feliratoknak a helyét lemérjem. Viszonylag hamar átjutotttam a városon, így nem volt az ígért időben sikerült megérkezni Budaőrsre. A nagy méregetésben csak arra lettem figyelmes, hogy TothLaci behuppan a kocsimba, és már áll is be az egyik mosóba, és már esnek is neki a srácok a kocsinak. Ennek nagyon örültem, mert hozzávetölegesen két éve nem volt komolyabban lemosva a kocsi, és az AutoSpa-s srácok minden négyzetcentiméterét lepucolják a kocsinak, így amikor Laci az ajtó alját törölgette, megkérdeztem tőle, hogy tisztába van-e vele, hogy két éve nem járt arra semmyilyen tisztitó alkalmatosság?! Erre válszul csak a rongyot mutatta fel! :) Megosztás

Nincsenek megjegyzések: