2010. március 13., szombat

Összegzés

Ez a hét nagyon mozgalmas volt, semmi szabadidőm nem akadt, így postomus beszámolnék az eseményekről.

Minden este Zsu tesójánap párjának csináltam MiniDVből DVD-t, ami minden estémet elvette.
Egy estének a felét töltöttem Csabinál, hogy Ystuc kocsijának a hifijét befejezzük, ami sikerült is.

Rendeltem pár kamera cuccot ebayről. Elkezdtem összeírni hogy kinek kell Nano a társaságomban, amit a jövő héten fogok szerintem megrendelni.

Péntek reggel nagyon korán keltem, mert 7:45-kor volt jelenésem Dávidnál, Dunakeszin, mert a kocsim vizsgára készül, amit estére sikeresen teljesített. Este még benéztem a Negyedik Köztársaság (4K!) "házibulijába", ahonnan sajnos idő elött el kellett jönnöm.

Ma az ég világon semmit sem csináltunk... Megosztás

Nincsenek megjegyzések: