2010. augusztus 4., szerda

Megvan mit veszek a Lancer helyett: BMW 520 E34

A biztosító valóban GTK-ra (gazdasági totálkár) hozta ki a kocsim, és olyan összeget adott a kocsiért, ami már elég ahhoz, hogy ne akarjam megcsináltatni, és akár jó alap egy jobb kocsihoz is, így elhatároztam, hogy átülök valami nagyobba, jobba, erösebbe, hátúlhajtósabba...egy BMW 520 E34-be.






Driftből más sokak által ismert Radirral sokat beszélgettem mostanában a Bömösökről, mivel neki van némi tapasztalata, és neki is ilyen van, és csupa jó mondott at E34-ről. Szerintem ha neki jó, akkor nekem is jó lesz. Az E30ból kiábránultam, mert nagyon puritán a belseje, az E36-ot pedig mindenki csapkodni veszi, így képtelenség jót találni. Ezért jó az E34, mert az nagyobb autó, inkább crousinolós, de ha kell azért nem jön zavarba egy kanyartól. :)
Persze szépet, jóü állapotban lévőt, jó áron nehéz lesz találni, de kivárok, egy darabig tudunk egy kocsival járni Zsuval melózni.

Ja...amikor mondom, hogy E34, E30, E36, akkor nem a kocsik mesterséges adalékairól beszélek, amiket "E"-vel jelölnek, hanem a adott tipus bizonyos "alfajára".
Ezek a megnevezések állandóak, és itt a BMW-nél példáúl az alvázszámra utal, és ebből az elnevezésből már tudni lehet, hogy melyik fajta kocsiról beszélsz...

Íme egy kis segítség:


Ez ugyanolyan, mint ha egy Mitsubishis embernek azt mondtam, hogy a kocsim egy Lancer C66, akkor tudta, hogy pontosan melyik Lancerről beszélek.
Megosztás

Nincsenek megjegyzések: