2010. augusztus 22., vasárnap

Nyuuz.hu riport velem...

Mint azt már laírtam ida, a nyuuz.hu oldalon én viszem a drifting kategóriát, és evvel együtt jár, hogy riportot is készítettek velem. :)

Itt olvashatjátok az eredeti helyén, de biztos ami biztos bemásolom alulra is.

Nyuuz.hu interjú: Kmate



mnmlst: Szia! Hogy hívnak és mivel foglalkozol?

Kmate: Szia, a nevem Kiszely Máté, és egy autótuning csapatnál, a Fanat-x-nál vagyok mindenes. Fotó, video, media, ügyeletes jófej, és nem mellesleg alapító... Persze emellett van átlag munkám is, de az túl szürke, hogy ide leírjam.


mnmlst: És mivel foglalkoznál? :)


Kmate: Ha tehetném, akkor csak a tuning csapatot igazgatnám, és a leendő Fanat-x Drift Teamnél lennék főállású versenyző. :)


mnmlst: Honnan van a beceneved amit Nyuuzon használsz?


Kmate: KMate? Nem túl bonyolult, a vezetéknevem kezdőbetűjét hozzá csaptam a keresztnevemhez. Nem akartam bonyolult nevet, mert nehéz megjegyezni, meg mindenhol így vagyok regelve.

mnmlst: Hogyan és mikor talaltál a Nyuuz-ra?

Kmate: Már nem is emlékszem, olyan rég volt. Talán munkahelyemen böngészgettem a neten, amikor rátaláltam, de ennek már vagy 4-5 éve...

mnmlst: Mióta vagy szerkesztő? Miért jelentkeztél szerkesztőnek?

Kmate: Sok linket küldtem, és viszonylag lassan jöttek le. Ezt szóvá tettem a chat boxban (ha jól emlékszem), és mondták, hogy nincs szerkesztője az kategóriának, de ha érdekelt vagyok, akkor jelentkezzek. Hát érdekelt voltam. Minden itthoni versenyen, edzésen kint vagyok szinte, közeli kapcsolatban vagyok az itthon versenyzőkkel, szervezőkkel, és jómagam fanatikusan vonzódom a keresztben közlekedő kocsikat. Egészen pontosan 2010.05.13, 12:02:07-kor lett publikálva a belső rendszerben, hogy én lettem a szerkesztő. Az első post aznap 12:45-kor ment ki, ahol ki is írtam, hogy van külön szerkesztője az oldalnak.

mnmlst: Milyen kategóriakat szerkesztesz az oldalon? Melyik a kedvenced és miért?

Kmate: A drifting-et szerkesztem. Nincs más kategem.

mnmlst: Ültél már igazi Drift autóban? Milyen érzés volt?

Kmate: Természetesen ültem már. Papp Péter Camarójában már többször volt szerencsém utazni szoloban is, meg tsuisoban (páros driftben) is, és 2009 végén Radák “Radir” János Skyline-jában csapattunk pár kört. Milyen érzés??? Hát ezt át kell élni... Röviden: Fantasztikus. Kicsit bővebben? Csak egy apró részletet emelnék ki...

Radir - Skyline: Tököl reptér. Alapból fura, hogy a megszokott oldalon szállok be a kocsiba, de a kormány nem előttem van. Felhajtáskor pattognak a kavicsok a szigetelés nélküli agyonkönnyített Nissan kerékjárataiban. Beállunk a rajthoz, zöld zászló. Egyes padló, riszálja a fenekét a kocsi, Radir apró kormánymozdulatokkal tartja egyenesben a kocsit. A turbó üvölt a motortérből, a hajtáslánc minden rezdülését hallani, érezni az utastérben. Kegyetlenül gyorsulunk, én meg tapadok az ülésbe. Kettes, megint kicsit rakoncátlankodik a kocsi fara, sebaj, már látom a kezdő kanyart. Én már lelkileg felkészülök, hogy mindjárt keresztberakjuk a kocsit, de nem. Radir még pakol egy harmadikat, és itt jött el a pillanat, amikor olyat éreztem kocsiban, amit már nagyon régen. Gyomrom a torkomban, elgyengült a lábam, és vigyorgok, mint a vadalma... 140mk/h, és Radir meghúzza a hidraulikus kézit, aminek parancsára a hátsókerekek vigyázbaállnak, kicsit megrántja a kormányt, és máris szemben van velem egy kerítés, ami eddig mellettünk suhant, és 140-nel csúszunk keresztbe...tovább nem írom, mert nagyon hosszú lenne, ezt ki kell próbálni!

mnmlst: Mi a hobbid, mit csinálsz szabadidődben?

Kmate: Imádom a kocsikat, így szinte minden időm erre megy el. Kiállításokra, találkozókra, autóversenyekre hordjuk a kocsijainkat. ha meg nem, akkor meg barátoknál beszélgetés, grill, tábortűz, stb.

mnmlst: Milyen zenét szeretsz, kik a kedvenc előadóid?

Kmate: A milyen elég komoly kérdés. Nincs olyan, hogy “ilyet”. Hangulattól, helyzettől függ. Death Metal, és modern populáris cuccok felejtősek. Régi trance, house fan vagyok, de azért a kocsiban mindig van a “pendrájvon” némi Guns and Roses, Queen, Dire Straits stb. Tiesto, Sterbinszky mellett. Nagyon kedvelem még a filmzenéket, és a crusinolós feka rappet (megfelelő helyzetben!!!).

mnmlst: Szeretsz utazni vagy inkább otthonülő típus vagy? Hová szeretnél eljutni mindenképpen az életben? Miért pont oda?

Kmate: Minden hétvégén megyünk valahova, így inkább az utazást választom. Vezetni is nagyon szeretek, így nem okoz gondot az utazás. Szeretek új helyekre menni, új helyeket megismerni. Sok helyen voltam már, de még hosszú a lista, ahova szeretnék eljutni. Szerencsére láttam már a piramisokat, búvárkodtam a görög tengereken, napoztam a horvát tengerparton, de vacogtam már a svédeknél a reptéren a taxira várva. USA, Japán még cél...

mnmlst: Szoktál fórumozni, csetelni? Ha igen, akkor hogy tartod a kapcsolatot a barátaiddal, ismerőseiddel?

Kmate: Fórum ritkán, chat totál nem. Nincs rá idő. ha valakivel beszélek, akkor csak vele foglalkozok, és nem osztom meg a figyelmem mással. Skype, és MSN szinte mindig megy, de az csak instant dolgokra használatos. Ha fontos dolog van, akkor telefonálok. Van hangsúly, nincs félreértés.

mnmlst: Téged mennyire szippantott be a Facebook-os / iWiW-es közösségi élet? :) Twittert szoktál használni? Mi a véleményed az interneten terjedő közösségi lázról?

Kmate: Az iwiw pihen. Anno 2005-ben még jó poén volt, azóta használhatatlan. Facebook bejön. már rég regeltem, de csak nem rég kezdtem használni...nagyon jó. Tetszik, hogy látom, mit csinálnak az ismerőseim, barátaim, mivel mindenki aktívan postol akár mobilról is, és az mégjobban tetszik, hogy az aktuális örömöm azonnal megoszthatom velük.

mnmlst: Ha talalkoznál egy dzsinnel és lehetne 1 kivánságod, mi lenne az?

Kmate: Kifogyhatatlan bankkártya?! :)Na jó, az azért nem, de mindenféleképpen egy szebb összeg. Utána én már elintézem a többit...

mnmlst: Mit üzensz a Nyuuzereknek?

Kmate: Terjesszék az oldalt, mert megéri idelátogatni. Magam is jópár embert “szoktattam” már ide. A driftereknek pedig azt üzenem, hogy amit érdekesnek találnak, küldjék be, mert lehet, hogy az én ízlésem nem egyezik mindenkiével...sőt szinte tuti, hogy van olyan szegmens, amit én nem nyitok meg.

mnmlst: Köszönöm az interjút! További szép napot! ;)

Kmate: Köszönöm a lehetőséget, neked is hasonló szépeket!



Megosztás Megosztás

Nincsenek megjegyzések: