2010. október 31., vasárnap

LFS Drift Astarnál

Minirally után alapból hulla voltam, éppen csak  lehuppantam a gép elé, mikor Astar jelezte, hogy szívesen venné, ha ma átmennék hozzá kicsit csapatni a Live For Speed nevű (leginkább) szimulátorral.

Amikor beléptem a lakásba hatalmas meglepetés fogadott. Egy fém vázra épített kocsi ülés, elötte kialakított hely a kormánynak, és a váltónak...


Na erre mondom, hogy fanatizmus...

Pár perc alatt felkerült a Momo G25 a helyére, és már ment is a LFS.


Meg kell hagyni, hogy Astar (hogy Kővári Barna szavaival éljek) nem ül háttal a kormánynak, és nagyon ott van a szeren. Lászik, hogy pár év gyakorlat már van a kezében. Nekem nagyon fura volt a G25 majd 4 átordulása, a Momo Force után...a kuplungról már ne is beszéljek.

Az első inulásnál konkrétan elöre esett a fejem, mert probáltam kompenzálni az indulásnál fellépő erőket, mert annyira realisztikus volt a "kuplung-egyes-gáz" kombó...

Ami jól esett, hogy Astar szó szorosan ugyanazt mondta pár perc gyakorlás után, mint amit Radir mondott egy hete miután mutattam egy videot, ahogy egy Starionnal driftelek: "Nem vagy te fakezű!"

Egyik edzésen kell szereznem valami kocsit és csapatni!!!!

Külön köszönet Astarnak, hogy értem jött, és haza is hozott...ez nagyon kedves volt tőle, de itt tudatosult bennem, hogy kell egy robogó, mert nem akarok mindig másra hagyatkozni ha menni kell valahova.

Megosztás Megosztás

Nincsenek megjegyzések: