2010. november 3., szerda

Mocsokúl szar szerda...

Ez egy nagyon elcseszett szerda volt...

Reggel Csabiéktól mentem dolgozni, mert este megmachináltam Zsófi gépét. Az egész jól indult, épp a busz elött fél percel értem a buszmegállóba, az 1-es is bent volt már a végállomáson, és időben is nagyon jó voltam. Kicsit örültem is hogy az Árpád híd fele megyek, gondoltam veszek is egy 10-es jegyet, mert bármikor jól jöhet. Kellemesen elhelyezkedtem egy ülésen, majd némi zenehallgatás mellett folytattam a V8cars.hu-ról szóló cikket Totalcar oldalán (ami nem mellesleg egy igen hatásos leírás a vörösiszap katasztrófáról), amikor elémállt egy tag, és egy karszallagot lobogtatott elöttem...na, és itt baszódott el a napom!

Hiába magyaráztam az evoknak, hogy szökőévben egyszer ülök villamoson, és ahol felszálltam nem lehetett venni jegyet, kötötte a faszságát a villamos kapaszkodóhoz, és közölte, hogy helyszíní csekk 6000...
Apád fa#&a, az...otthonhagytam! OK, akkor csak 2000, és 8 napom van bemutatni. Király.

Irány melóhely. Elmeséltem a történéseket, és némi pénzt kértem kölcsön, hogy megvehessem a bérletet, a bérlet igazolványt, és ahhoz a fényképet, de kiderült hogy van egy "nagyon fontos" balesetvédelmi oktatásom, amit vétek lenne kihagyni. Az ember, aki tartja már a suliban is fárasztott minket, és már akkor is sok volt.

Miután túléltem a dolgot, elindultam a bérletbeszerzési utamra. Első körben irányomat az igazolványkép automata irányába vettem, ahol ki volt írva, hogy 4 igazolványkép 600HUF. Beülök, a gép közli, hogy csak pontos összeget dobjunk be. Irány a trafik, vettem egy rágót, hogy felváltsam az ezresem. Kezemben a 600 pénzzel visszaülök az autómatába, bedobom, majd közli a gép, hogy 4 fénykép 1000HUF. De nagy...600 pénzért csak átküldhetem a képet a telefonomról, és azt kinyomtatja. Tehát 1000...600 már bent, amit természetesen semelyik gomb megnyomására sem ad vissza...legkisebb pénzem egy 2000-es...irány vissza a trafik, ahol a csaj nagyon kedves volt, és megértette a problémámat, és felváltotta a pénzt. Vissza az automatához, ahol akármit csinálok, nem jön vissza a bedobott 600 forint...Ezután következő események sokasága utána a végeredmény 4 fénykép egy ezresért, egy rakat apró, egy elnyelt kétezres...király.

Teljesen véletlen volt nálam olló, így kivágtam a képet, irány a pénztár. Igazolvány kér, bérlettel együtt...tizezer valamenyi...és közel kb. 10 év után elöször megint van bérletem...beszarás.

Minden megvan, vissza melóhelyre. Közben felhívtam az üzemeltetőt, hogy legyen kedves visszaadni a benyelt 2 rongyomat, amit szerencsére minden további probléma nélkül visszaszolgáltat nekem.

Szar egy nap....



Megosztás Megosztás

Nincsenek megjegyzések: