2010. november 11., csütörtök

Figyelemreméltó ügyfélkezelés a Logitech-nél

Valamikor a múlt évben szert tettem egy Logitech VX Revolution egérre, amivel a jó öreg MX500-t váltottam le melóhelyen.

Imádom, a Logitech egereit. Talán csak azért, mert 10 éve használom őket, és nagyon hasznos a nyolc programozható gomb, éppen ezért örültem, mikor a VX Revolution-t találtam. Minden funkció benne van, és ráadásul vezeték nélküli. Az otthoni MX700 is cordless, de az melóhelyen nem lenne jó, mert gyorsan merül.

Teljesen meg voltam elégedve az új egeremmel, egészen pár héttel ezelőttig. Van két gomb rajta a hüvelykujjnál, és azokat sajnos a régi bevált mikrokapcsoló helyett fólia nyomógombbal helyettesítették, ami nem bírta a gyűrődést sajnos. Szarban voltam, mert nincs meg sem a számla, sem a garijegy, így nehéz lesz javíttatni.

Gondoltam egy telefont megér, hogy mennyiért javítják, így felhívtam őket.

Nagyon kedves, illedelmes helpdest kolléga fogadta hívásom. Elmondtam mi a bajom, amire azt a lesújtó választ kaptam, hogy sajnos a Logitechnek nincs szervize itthon, de szeretné elkérni az egér adatait. Megadtam, mire a legmeglepőbb ajánlatot kaptam. Mivel az egér még garanciális a rendszerükben, mit szólnék, ha kapnék egy másik egeret? Vagyis bocsánat....a VX Revolution-t már nem gyártják, így egy M705-t tud felajánlani nekem. Arcomra kiült a döbbenet! Gyorsan csekkoltam a neten az egeret, és megfelelt a felajánlott eszköz, így mondtam, hogy jöhet. Bekérték a címet, ahova küldhetik az egeret, és megkértek, hogy a régit legyek kedves egy szelektív hulladékgyüjtőben elhelyezni. 5-7 nap, és megérkezik az új egerem.


Ez kérem kiszolgálás. Eddig is elkötelezett voltam a Logitech iránt, és azt hiszem ez a hozzáállás még jobban megerősítette ezt a véleményemet.


Megosztás Megosztás

Nincsenek megjegyzések: