2010. november 7., vasárnap

Ösznépi 30. születésnap

Úgy néz ki öregszünk...

Luigy már betöltötte, Dave, Csabi, Jani most novemberben töltik be, én pedig hamarosan betöltöm a 30-at. Ennek örömére összehoztunk egy komolyabb szülinapi bulit, ahol jól megünnepeltük magunkat.

Tegnap valamikor délután Zsu átjött, majd együtt elmentünk Dávidért. Közben beugrottunk Tuskóba kis munícióért, majd nálam elkezdtünk alapozni, közben készültünk az estére. A nagy készülédés közben előkerült pár jégpohár, és sikerült elfogynia egy üveg pálinkának, néhány sörnek, pár pohár bornak, és még némi Becherovka is bekerült a szervezetbe.


Mikor végre elkészültünk, és kijelentettük, hogy igencsak jól nézünk ki, hívtunk egy taxit, mert 8-ra lent kellett lenni a Lajsz András, LA Bodegita nevű éttermében, ahol a különteremben volt összehívva a nép.


Amint megérkeztünk a helyre örömmel konstatáltam, hogy már jópáran megérkeztek, és nem az üres terembe kell megérkeznünk. Matyi, a Dj., akit amikor csak zenére van szükségünk hívunk, már akkor megalapozta az este hangulatát a tőle mér megszokott jó zenével.

Nem sokkal a megérkezés után hamar a pultnál találtam magam, ahol 3 pohár árválkodott. Gyorsan megmentettük őket az elpárolgástól.



Mivel tisztában voltunk avval, hogy sok pia fog elfogyni az este alatt, így gondoskodtunk a megfelelő archiválásról, és invitáltunk egy profi fotóst is, Bodogán Sándort, aki a tőle megszokott, profi fotókkal ajándékozott meg minket. Az első kép termeszetesen az ünnepeltekről készült, és meg kell mondjam már itt igencsak jól voltam.

Én, Jani, Csabi, Dave, Luigy

Szerencsére  az elfogyasztott ital mennyiség, és az állandó kérdés a pultnál: "Mitiszó'?", teljesen feledtette velem, hogy nem vagyok valami jó fotó alany, így sikerült jó sok képet csináltatnom. Titkon bíztam abban, hogy hátha legalább egy jól sikerül.

Itt azért a lányok sokat dobnak a képen!

Menyus, háttérben Sanyi

Csabber, és Radák "Radir" János

Luigy, a kölcsön zakóban :)
Tibitibitibitibi
Szerencsére nem csak én voltam a helyen, így bőven volt még kit fotózni, sőőőt, még nálam is volt a fényképezőgép, így sikerűlt lencsevégre kapni a fotósunkat is!


Ő itt Sanyi, mellette pedig Cunika, aki már több kocsink mellett is modellkedett már.

Matyi, a hangulatfelelős!

Zsófi, Anna, Dave, Bástya

Az egy díjnyertes fotó. Eddig mindenki megjegyezte milyen jól sikerült. Lord Bandi, és Kriszti

Egész jó a fiú-lány arány...

Luigy már megint nem éri be egyel

A buli részemről fél három körül ért véget, így háromkor már nagyban az ágyban voltam, de Csabiékat csak négy körül tessékelték ki a helyről.

Reggel a szokásos fejfájással, és éhesen keltem, és egy egész nap kellett a regenerálódáshoz.

Teljes képsorozat elérhető a weboldalam galériájában. LINK


Megosztás

Nincsenek megjegyzések: