2010. november 5., péntek

Péntek ... otthon

Figyelembevéve kiválló fizikai állapotomat, a mai napot itton töltöttem. Reggel Zsuval beugrottunk a melóhelyemre a laptopomért, amit tegnap bent hagytam, aztán elmentünk gyógyszertárba némi Coldrexért...valamivel rendbe kell tennem magam szombat estig.

Napközben visszabújtam az ágyba, hogy kiheverjem a rákfenét magamból.

Este Perka, és Zsola látogatott meg némi sör, és bor kiséretében. Azt tudtam jó, hogy Zsola nagyon jó arc józanon, és nagyon nem jó arc lesz piásan, és éppen ezért előre megkértem, hogy legyen kedves kultiválni magát, de sajnos ez így sem sikerült...abből két dolog következik...Zsola legközelebb nem iszik mikor nálam van, vagy többet nem jön hozzám...nem szeretem, ha valaki direkte azt csinálja, amit kérek, hogy ne csináljon.

Végülis 11 körül a srácok leléptek, és pedig egy codrex után eldőltem...




Megosztás Megosztás

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Wazze mi a baj velem :D
http://www.youtube.com/watch?v=BlMvBmEXvgI