2010. július 22., csütörtök

Az van, hogy bővítünk!!!

Eltelt négy év, mióta az Atkatattoo Vodkája felvarrta nekem a mintát a vállamra Füreden. Mit ad Isten, most is itt van, és pár nappal ezelőtt már találkoztunk is vele, és szóba jött, hogy talán bővíteni kellene a mintát. Nagyon megszoktam, meg kicsi is...akkor lefényképezett, hogy mára, a nyaralás utolsó napjára rajzol valamit.

Eljött a nap, Unicummal, Fütyülőssel, tequiával, sörrel megrakott hűtőtáskával érkeztünk Vodkához, ahol egy rajz fogadott.


Annyira jól sikerült, hogy elsőre beleszerettem, és már bent is ültem a székben. Na jó, nem egyből, de a többi esemény aznap este szigorúan bizalmas... :)





Ezt láttam én...érdekes egy látvány, de az érzés jó volt...annak ellenére, hogy a kontúr végénél konkrétan szó szerint az ájulás szélén voltam...kicsit leesett a vércukrom.



A művész úr még mindig nagyon szépen dolgozik, meg kell hagyni...annak ellenére, hogy a bőröm totál alkalmatlan a tetováláshoz, annyira fehér. Már most tudom, hogy szegényt zaklatnom kell majd utókorrekció miatt...



Fú, már nagyon késő volt (vagy inkább korán???), és nagyon sok pia elfogyott a társaságban, de elkészültem...arcom vörös, a szemem ragyog, ha keresnek, Vodkánál vagyok! :)

Vodka becsületes neve Hajner László, és az ATKATATTOO oldalon ismerhetitek meg, és csekkolhatjátok épp merre van, mert külföldre is jár dolgozni...

Ja, és "lájkojjátok" Fészbukon!!! Megosztás

Nincsenek megjegyzések: