2010. július 12., hétfő

nyuuz.hu interjú részlet

Mint ahogy azt már írtam, van szerencsém a drifting.nyuuz.hu szerkesztőjének lenni. Múlt héten egyik főszerkesztő megkeresett egy interjúval, amit majd közzé tesznek, hogy az olvasók jobban megismerjék a szerkesztőket.

Volt benne egy kérdés, amit közzé kell tennem itt is:

"- Ültél már igazi Drift autóban? (Ha igen, akkor meséld el milyen volt! / Ha nem, akkor szeretnél?)

Természetesen ültem már. Papp Péter Camarójában már többször volt szerencsém utazni szoloban is, meg tsuisoban (páros driftben) is, és 2009 végén Radák “Radir” János Skyline-jában csapattunk pár kört. Milyen érzés??? Hát ezt át kell élni...
Röviden: Fantasztikus. Kicsit bővebben? Csak egy apró részletet emelnék ki...

Radir - Skyline: Tököl reptér. Alapból fura, hogy a megszokott oldalon szállok be a kocsiba, de a kormány nem előttem van. Felhajtáskor pattognak a kavicsok a szigetelés nélküli agyonkönnyített Nissan kerékjárataiban. Beállunk a rajthoz, zöld zászló. Egyes padló, riszálja a fenekét a kocsi, Radir apró kormánymozdulatokkal tartja egyenesben a kocsit. A turbó üvölt a motortérből, a hajtáslánc minden rezdülését hallani, érezni az utastérben. Kegyetlenül gyorsulunk, én meg tapadok az ülésbe. Kettes, megint kicsit rakoncátlankodik a kocsi fara, sebaj, már látom a kezdő kanyart. Én már lelkileg felkészülök, hogy mindjárt keresztberakjuk a kocsit, de nem. Radir még pakol egy harmadikat, és itt jött el a pillanat, amikor olyat éreztem kocsiban, amit már nagyon régen. Gyomrom a torkomban, elgyengült a lábam, és vigyorgok, mint a vadalma... 140mk/h, és Radir meghúzza a hidraulikus kézit, aminek parancsára a hátsókerekek vigyázbaállnak, kicsit megrántja a kormányt, és máris szemben van velem egy kerítés, ami eddig mellettünk suhant, és 140-nel csúszunk keresztbe...tovább nem írom, mert nagyon hosszú lenne, ezt ki kell próbálni."




Ez a pár sor annyira visszaadta azt a néhány percet, hogy ismét rádöbbentem, hogy az összes kocsit, és sofőrt ki akarom próbálni a pályán...

És tudom, hogy Radir a fenti kép az a tavalyi külsője a kocsinak, de én abban utaztam, ebben a lenti szépségben még nem volt szerencsém, de remélem lesz még rá alkalmam idén.



Hát igen, ez szebb is, meg a motor is összeállt! Megosztás

Nincsenek megjegyzések: