2010. július 15., csütörtök

Lancer PUFF - Jó reggelt

Jól indult a ma reggelem... :)




Igen, ez egy hármas "koccanásos" baleset.

Szokásos reggeli rutinból jöttem befele a Young-ba, a Soroksári úton. A 150-szám előtt (kb.), a Jaguár szalonos lámpánál, mint mindig most is kicsit torlódtak a kocsik. Láttam, hogy áll a sor, lassan elkezdtem fékezni, és reflexből néztem a belső tükröt, ahol olyat láttam, amit nagyon nem jó látni...láttam, hogy a mögöttem érkező kocsi nem nagyon érzékeli a lassulásomat. Gyors menekülési útvonal keresés... A jobb sáv tele van, akkor balra el, de onnan meg jönnek szemből, az sem jó, akkor centizzük ki a Corsát, és guruljunk mellé...hát hiába centiztem, mert akkor már DURR, csattant is belém a Mazda, így erőteljesebbet gyorsultam az Opel irányába, aminek köszönhetően összeakadt annak a bal hátsó kereke az én jobb első kerekemmel. Ennek következtében a kocsim segge szó szerint arrébb repült balra vagy másfél métert, a futóművem meg 4-5centivel hátrébb költözött.

Amikor mindenki felocsúdott az ijedségből, Corsát vezető úr nagyon csúnya szemekkel nézett rám, miközben szállt ki a kocsiból, mire én mutattam neki, hogy "Bocsi, de nem én voltam, nézz mögém...". Utána ő is átlátta a szituációt.

A kis manőverrel annyit sikerült mentenem, hogy szegény vétlen felet nem telibe találtam, hanem "csak" oldalról súroltam, így legalább neki nem nagy a kára, nekem meg nem tört össze az egész kocsi eleje, így saját lábán vittem haza a vasat. Szegény hazáig sírt, mert a futóművem, hát hogy is mondjam, igen messze van az ideális beállítástól, így lehet kicsit koptatja a gumit. A nagy gyorsulástól meg akkora ütést kaptam, hogy az ülésem konkrétan hátrahajlott mögöttem, így most csak nagyon gizda helyzetben lehet a Lancet vezetni.

Ami tuti sérült: első, hátsó lökös, hátfal, csomagtartó ajtó, jobb első sárvédő, index, lámpa, bajusz, hűtőrács, lengőkar (vagy a felfüggesztés), motorháztető. Eddig ezt láttuk, de este jön megnézni a lakatosunk, Menyus, aztán majd meglátjuk mi van még...

A hátulról érkező hölgy készségesen elismerte a hibáját, és a felelősségét a kár eseményben, az előttem lévő kocsi vezetője pedig tisztán hallotta a csattanást, mikor nekem jött a Mazda, s csak utána érezte a mi találkozásunkat. Remélhetőleg így nem lesz nagy huzavona a kocsi javíttatásával kapcsolatban. Jó lenne ha nem kellene fél évet várni a kocsira, mert azért ez napi használatra van...

Szokták kérdezni, hogy miért szeretem a régi kocsikat, miért nem veszek újjat...na ezért. Ha most egy 2 éves Skyline lett volna alattam, tuti befonom a szemöldököm...így nem dob földhöz. Én vétlen vagyok, a biztosító kifizeti...azért van!

Megosztás

Nincsenek megjegyzések: