2010. július 26., hétfő

Bunyó az utcán...

Hazafele Zsuval állunk a dugóban, mikor jobbra tekintve azt látom, hogy a mellettünk álló C3 vezetőjét az anyós ülés felöli ajtót kinyitva egy fószer csapkodja...

Érted?? kiszállt a saját kocsijából, és nekiáll csapkodni...milyen világ van????

Idősebb fószer volt a csapkodó, láttam, hogy a C3 vezetőjének nem okoz gondot a lekezelése, mikor egyszer csak a C3 vezető oldali ajtaját egy másik tag feltépi, és elkezdi ököllel ütni a kocsiban beszorult emberkét, és közben üvölti, hogy "anyádnak mutogassál, köcsög"...

Na, ennek a fele sem tréfa, így nem leszünk jóban, kézifék behúz, és kisebb lendülettel "odasétáltam" a taghoz, hogy ezt most itt nem igazán kellene, és gyengéd mozdulattal lerángattam a C3 vezetőjéről... :)

Ha láttál már meglepett arcot?! Először még kicsit puffogott, de mikor megtalálta a fejemet, és az kb. két fejjel volt magasabban az övénél, gyorsan felmérte a helyzetet, és halkan elsétált...
Közben a öreg faszit egy másik autós szerelte le, és tessékelte vissza a saját kocsijába...közben hangoztatta, hogy "kurva kemény gyerekek vagytok, ketten egy embert verni...szééép".

Szegény C3 vezetője köpni nyelni sem tudott, úgy küldtem el, hogy haladjon, ne is maradjon a helyszínen, mert csak kelti a feszültséget...

Ezt kb. a fél város nézte végig a mögöttünk álló kocsisorból, de valahogy senki sem dudált, vagy ilyesmi.

Érdekes az emberek viselkedése ilyen helyzetekben. Csak én szálltam ki, és utánam csatlakozott a másik békítő tag. És még legalább 30-50 ember látta, és semmit nem csinált...az ilyenektől akár agyon is verhették volna egymást. Miért fordul el az emberek többsége ilyenkor???

Nem tudom, hogy mi volt az előzmény, de akármi is volt, nem az a megoldás, hogy kiszállunk a kocsiból, és elkezdjük csapkodni, ököllel ütni a másikat...szerintem! Megosztás

Nincsenek megjegyzések: