2010. január 2., szombat

BUÉK 2010 - Új év új lehetőségek, fogadalmak...

Válságban mentesebb, boldogabb új évet kívánok mindenkinek. Igaz tegnap volt elseje, de a Csabinál töltött Szilveszter utóhatása miatt nem állt módomban eleget tenni az idei első fogadalmamnak, miszerint frissíteni fogom a blogom.

Látom, hogy mennyi minden történt velem Vir óta, és valahogy nem akarózott befirkálodni ide...és ez baj. Lehet kicsit több fog a képek fele húzni, mert az több mindent elárul, és azonnal fel tud kerülni ide a telefonról. Utólag lehet írni hozzá, és akkor teljes lesz a kép.

Szóval a fogadalmak Zsuzsival, meg szólóban:
- blog :)
- spórolunk - valami katasztrófa, ahogy elment a pénz Decemberben
- fogyunk - nyárra jól kell kinézni (nem mintha most nem néznénk ki jól!)
- gitár - szeretnék megtanulni gitározni, így kell egy gitárt vennem
- telefon - utoljára egy Nokia 9210 volt amit vettem magamnak, azóta csak kaptam a telefonjaimat...idén megint veszek egyet...egy SonyEricsson C905-t.
- LEGO - egyetlenemtől kaptam egy LEGO Millenium Falcon, ami előhozta a régi emlékeimet, így újra összerakom a régi Technic LEGOimat, és vadászni fogok olcsó szettekre a neten...mindig is irigyeltem Dávid autó gyűjteményét...idén megcsinálom a GSM szekrényem tele az összegyűjtött GSM telefonokkal, és egy másik szekrényt a LEGO, meg egyéb doldoknak.

Ennyit erről.

Csabinál a buli isteni volt, már amennyire emlékszem belőle. Valahogy nem minden kép van meg, pedig nem ittam túl sokat. Talán Dávid "Technokol oldatja" nem kellett volna. Emlékeim szerint hamar ágyba bújtam...ja egyszerre két lánnyal...szerintem jó kezdet egy új évnek. Na nem kell egyből jóra gondolni, csak aludtunk. A hely hiány miatt Zsu barát nője Liza is velünk aludt. Így csak 12 ember aludt Csabiéknál...milyen kicsi az a lakás! :)

A reggeli szenvedés után apum telefonált, hogy elindult haza Gusztiéktól, és hozza a kb. egy hónapja levágott disznó füstölt alkatrészeit, így gyorsan összeszedtük magunkat, és rohantunk haza. A disznó alkatrészek cseréje után kicsit beszélgettünk, majd miután apu tovább ment, elfeküdtünk Zsuval, és csak egyszer keltünk fel...enni.

Mellesleg Gergő itthon van egy hétig...és jut eszembe megígértem neki az ejtőernyős ugrásának a videóját divxben...milyen jó, hogy gondolok a jövőre, és lementettem magamnak... ő jól elhagyta a DVD-t. :)
Megyek és megcsinálom neki. Megosztás

Nincsenek megjegyzések: