2010. január 4., hétfő

NFS Shift, megint LEGO

Tegnap (szombat) este átficcentünk Csabiékhoz, mert Greg nagyon bulizni akart menni, hamár itthon van, és szombat este van. Bár totál nem volt kedvem kimozdulni a szilveszteri buli után, csak rábeszéltek, de kikötöttem, hogy én nem megyek sehova bulizni.
Így is lett...mindenki jól leitta magát, kiv. Zsófi, és Dave, és 23:00 körül sikerült is elindulni az esti party helyszínére. Én álltam a szavam, és nem mentem velük. Már vagy két éve nem érzem a csít a bulikkal kapcsolatban, és már többször megfogadtam, hogy nem megyek, mert az nem jó nekem sem, meg a többieknek. Ez így jobb volt mindenkinek. Ők buliztak, és végre kipróbálhattam Csabi új gépén a NeedForSpeed Shift-et, és először nagyot csalódtam. Majd a beállításoknál érdekes dolgot vettem észre...nem billentyűzet a kontroler típusa! :) Érdekes, a többiek hogy tudtak így játszani vele? Nos, a megfelelő beállítások eszközölése után egész szimpatikussá kezdett vállni a dolog. Gyorsan bele is kezdtem egy karrierbe, amit sajnos 2 óra múlva be is fejeztem, mert vége lett a partynak a többiek oldaláról, így mentünk haza...4 körül sikerült is ágyba kerülni.

Reggel valamivel nyolc előtt telefonált fater, hogy sikerült elállítania a TVt nála, és ha járunk arra, akkor ugyan nézzünk már be. Mondtam neki, hogy OK, mindjárt kelünk, gyorsan kajálunk valamit, és indulunk. Evvel a lendülettel visszaaludtam, majd 11 körül nyílt ki ismét a szemem. Na akkor reggeliztünk, majd elindultunk.
Apunál nem volt nagy baj, de biztos ami biztos újrastriktúráltam a kábeleket a nappaliban, meg az optimálisabb terület kihasználás érdekében kicsit átalakítottam a TV állványt, meg áthelyeztünk pár bútort.

Természetesen ha már arra jártunk, akkor előszedtem a LEGOimat, és szomorúan konstatáltam, hogy nagyon sok hiányzik. Sebaj, van Internet.

Tehát mivel Kedvese meglepett egy ILYENNEL, kinyílt Pandora szelencéje, és egy darabig nem lesz megállás. Megtaláltam egy 1988-ból származó TestCar nevű Technic szettet, kicsit módosítva, kicsit hiányosan, de útmutatóval együtt. Találtam egy 1977-es (!!!) szettet, ami a Go-Kart nevet kapta, ami még soha nem volt összerakva általam. Ellenben nem találtam meg az Excavator szettemet, amit nagyon sajnálok, mint ahogy sajnálom a rendörségemet is.

A fentieken kívül három doboz ömlesztett cucc volt még a teljes mixelt állapotban: Pl.: 1,

Az Internet csodája, hogy bármit megtalálsz rajta. Így jött a kutatás. Megkerestem a Go-Kart alkatrész listáját, és az összeszerelési rajzát. Sikeresen, aminek köszönhetően mióta nálam van a szett (~1985), először össze lett rakva.

"Természetesen" pár alkatrész hiányzik belőle, amit szigorúan rögzítettem magamnak, és majd jól megrendelem.

Mikor evvel végeztem nekiestem a TestCar szétszedésének. Egyik unalmas estémen végignézem az alkatrész listát, és összeírom, hogy abból mi hiányzik, és akkor megrendelem egyben. Már látom magam előtt az üveg polcos vitrint tele Lego cuccokkal. :)

Eddig ennyi van meg. :)
Midi-Scale Millennium Falcon
7778-as szett, 2009-ből, 356 elemmel

854-es szett, 1978-ból, 206 elemmel
Alakul ez!!!
Megosztás

Nincsenek megjegyzések: