2010. január 31., vasárnap

Ismeretlen, aki ismer minket

Zsu ezen a hétvégén a barátnőinél töltötte a szombat estét, meg a mai reggelt. Nekem nem volt kedvem otton csücsülni, átjöttem Csabiékhoz. Úgyis átjött Zsofi egyik barátnője, meg a párja, így nem zavartam.
A hatalmas havazásnak köszönhetően elég nagy élmény volt a városon való átjutás, még így kézifék nélkül is. Épp az Eurocenternél jártam,íamikor láttam, hogy egy jol szituált srác áll a buszmegállóban. Nos az a busz nappal is ritkán jár, pláne este 9-kor. Megálltam, és mondtam neki, hogy én eddig meg eddig megyek, ha akarja elviszem. Mondta, hogy az neki tök jó, és be is huppant. Felfele megkérdeztem, hogy ő merre lakik, mennyit kell majd még sétálnia. Erre körbenéz a kocsiban, és közli, hogy ha jól sejti, akkor a Csabiék szembeszomszédja, legalábbis úgy gondolja, mert avval a házzal sréhan szembe lakik, ahonnan mindig ilyen átalakított autók jönnek ki, meg mindig ilyenek parkolnak elötte. :) Ez azért kicsit jól esett!
Ja, és a srác még érdeklődött, hogy hogyhogy mindig itt vagyunk ilyen sokan, mert gyakran jön haza éjjel gyalog, és látja, hogy abban a lakásban mindig van élet, éjszaka is. :)

Az ember nem is hinné, hogy tudta kívül mennyire figyelemfelkeltő dolgokat tehet, ami neki teljesen hétköznapi, másnak meg érdekes. Megosztás

Nincsenek megjegyzések: