2010. január 31., vasárnap

Hideg fotózás, és még több hó...

Reggel Újpesten találkoztunk Norbiékkal, hogy egy fotózást meglessünk ami 2Hot Magazin kezdő képsorai lesznek. Nagyon hideg volt, nagyon szép volt a modell lány, és ahogy ránéztem mikor ő egy kis szoknyában, és egy picike felsőben pózolt, miközben mi kabátban megfagytunk, egyből tüdőgyulladást kaptam...

Három körül ideje volt lelépni, mert megigértem apumnak, hogy bemegyek hozzá, és segítek eltüntetni az elmúlt négy nap havazásának nyomát a ház körül. Meg mondom őszintén arra nem voltam felkészülve, ami ott fogadott. Ennyi havat utoljára nem is tudom mikor láttam. (Hivatalos forrás szerint 1987-ben volt utoljára ekkora havazás itthon). Az egész kert totál tele nagyjából 40-45 centi hóval, amit lehetőségek hiányában nem lehet simán félre lapátolni, így az egészet ki kell hordani az utcára. Fantasztikus élmény volt.

A hó takarítás után elgurultam boltba pár apróságért, és az idei év legszebb kanyarját sikerült bevennem a kocsival. Kicsit volt csak fagyott a beton, így tudtam lendületet venni, és 4-6 méteres sugarú iven végig keresztben robbantam be a parkolóba. Kár, hogy ilyenkor nincs eki ezeket felvegye. (Csak emlékeztetőül: nincs kézifékem, így az egész drift lendületből ment, viszonyleg szebb tempóval). Mikor visszamentem kicsit beültem felmelegedni, közben a TVben a "Tűz a víz alá" c. amcsi vígjáték ment...sokadjára láttam, de még mindig sírok a röhögéstől, mikor látom. Ajánlom mindenkinek. Megosztás

Nincsenek megjegyzések: