2010. január 9., szombat

Philips HDD100, egy régi új hasznos cucc

Már hónapok óta porosodik a melóhelyen egy régi MP3 lejátszó, egy Philips HDD100.


Ez egy 15 gigás vinyóval összepakolt kifejezetten szarul kitalált eszköz, ami a logika minden szikráját mellőzi. Ahelyett, hogy simán felmésolnánk rá a zenéket, és a kijelzőn lehetne lépkedni a könyvtárak között, ez a cucc az ID3 tagek alapján rendszerezi a számokat. Az összes zenét átnevezi amikor másolja a zenékez az eszközre, és egy könvtárba dobálja őket.

Kitaláltam egy szisztémát, és aszerint összeszedtem olyan 11 giga zenét a "készletből", és nekiálltam "feltagelni" öket, hogy használhassam ebben a lejátszóban.

Felmerűlet a kérdés, hogy mi a ráknak jó ez?! Nos azért, mert a hamarosan megérkező Sony fejegységemnek két AUX bemenete van...egy az előlapon (jack), egy a hátoldalon (RCA). Na ez a kütyü fixen be lesz kötve a hátoldali AUX-ba, és így bármikor kéznél lesz ~350 előadó ~1900 zenéje. Így a front USB-n csak a friss zenék, és a sorozatok új részei foglalnak csak helyet.

Most, hogy elkészült a "tagelés", ráengedem az adatátviteli szoftvert (!!!), hogy tolja át a zenéket. Evvel a mennyiséggel el lesz egy darabig...addig elmegyek két Lego szettért, emiket tegnap sikerült a Vaterán megkaparintanom.

Megosztás

4 megjegyzés:

Unknown írta...

Helló!

Van nekem is egy ilyen gépem kifogástalan állapotban, nem érdekel?

Unknown írta...

janos.ferenc@gmail.com

Kiszely Máté írta...

Köszönöm, az enyém is tökéletesen üzemel...amugy mennyiért adnád oda? Csak kiváncsiságból?

Névtelen írta...

sokat tanultam