2011. május 20., péntek

Húzós péntek

Reggel jó korán jöttünk el Csabitól Dáviddal (igen, a változatosság kedvéért megint ott aludtunk), és még a Szuzkát is megkaptuk. Kollegák meg is vicceltek kicsit , ha már a műszaki ágazatos helyet foglalom a cégnél...de hát nincs az az Isten, hogy kint hagyjam az utcán...


Külön meglepi volt, hogy csak bent vettem észre, hogy ma is Lego kajám jött a Teletáltól! :) Összerakós hótdog! Még az amcsi heteknél szerettem meg, azóta amikor csak van rendelem!


Ebéd alatt kihasználtam, hogy Dénes nincs bent, és elcsórtam az iCarpus -át, amiből neki kettő is van, de nem adja nekem az egyiket, hogy száradna le a keze! :D


A kajakóma után már nem sok volt a melóidőből, meg amúgy is későn kajáltam, így pikk-pakk eljött a délután, és a beígért Audi Q7 is megérkezett a LLumar műhelybe...már csak a nagy csapatot vártuk.


Természetesen ők is megjöttek valamikor 9 körül...és álltunk neki a nagy vasnak!


Megosztás

Nincsenek megjegyzések: