2011. május 21., szombat

Zsu nagy napja Bodogán Sanyinál, és egy Q7-es átváltozása

Reggel hajnali háromkor ott hagytam a csapatot, mert hogy reggel mentünk Zsuval Bodogán Sanyi studiójába, ahol portfólió készül róla. Én lefekvés előtt még letussoltam, borotválkoztam, hajat vágtam, ha már stúdióba megyek, hátha rólam is készül egy-két kép...így sikerült négykor lefeküdni...már világosodott...de utálom azt!

Zsu fél kilenckor jött értem, én 8:29 kor keltem, így rekord idő alatt készültem el...kb 4 perc 38 másodperc alatt... persze akármennyire is siettem, azért elkéstünk kicsit.

A helyszínen már várt a sminkes, és Zsunak még reggelizni sem volt ideje. Éppen hogy csak lepakoltunk már dolgoztak is Nagy Katalin mesteri kezei az arcán. Persze én ráérősen megkajáltam, előkészültem. A smink elkészültével Marsi Tamás vette kezelésbe Zsu haját, mialatt Sanyi belőtte a fényeket velem. 

Kicsivel kilenc után érkeztünk, és egészen délután kettőig volt Zsu a figyelem teljes középpontjában, és Kati, Tamás, Sanyi csak körülötte pörgött...mi kellhet több egy nőnek. (Ha te is szeretnél ilyet, akkor www.bodogansandor.hu, és hajrá, csak időben jelentkezz be, mert fogynak a hétvégék).

A fotózás után, öt körül Zsu talpig csiniben, kirittyentve elvitt a LLumar műhelybe, ahol a srácok már 11 óta fóliázták a kúhetet, és igencsak észrevették őt, aminek Zsu kifejezetten örült. A műhelyben épp kajaszünet volt, de hamar visszazökkentek a munka ütemébe, így valamivel 11 előtt végeztek is az egész kocsival. Le a kalappal, ez nem semmi teljesítmény volt, látszik, hogy nem most kezdték, és volt mit tanulni.

Csak emlékeztetőül:

Péntek, 21:33:


Szombat, 22:43:

Reméljük ha végre valamikor befejezzük a Calibert, meg azt az egy két kocsit, ami így csapaton belül van, nekünk is ilyen gyorsan fog menni a dolog...





Megosztás

Nincsenek megjegyzések: