2011. május 2., hétfő

Intercars dekorozás ERROR

A kellemes hőnek köszönhetően sajnos akadt némi probléma az Intercars táblával Egerben. Mivel hamarosan  vezetői látogatás várható az üzletben, így SOS le kellett menni hogy orvosoljuk a hibát, így fél nap szabit vettem ki a melóhelyen.


Ilyen hullámos lett a cucc, így Csabival úgy döntöttünk, hogy tetszik, nem tetszik, kap még csavart, hogy a hullámokat lesimítsuk. Mivel ugyanazokat a létrákat kaptuk, mint a múltkor, amin életem első halálközeli élményem volt, így jobb a békesség alapon inkább maradtam a  földön, és biztosítottam Csabi alatt az ő létráját, mert azért az sem volt egy életbiztosítás. Valamivel több mint 2 óra alatt abszolváltuk a problémát (kajával együtt).

Volt még sok-sok időnk, így ha már itt vagyunk, beugrottunk kicsit áztatni magunkat Demjén mellé, mert természetesen véletlen mindkettőnknél volt fürdőgatya, törölköző meg papucs. 

Hazafele Cs mindenáron le akart csalogatni Erasmus buliba, de mivel én nem annyira érzem a csít, így inkább itthon maradok aludni egyet.

Megosztás

Nincsenek megjegyzések: