2011. május 1., vasárnap

Drift majális - Kecskemét

Még tegnap este Leoval (akivel a riport is készült) lebeszéltem, hogy beférek hozzájuk a kocsiba, mivel ők mennek Kecskemétre a Drift majálisra.

Reggel 06:30-kor jöttek értem, KTomival, és Gajgoval. Sajnos annyi cucc volt hogy Leo nem tudott a Lancerrel jönni, mert a Passatnak is tele volt a csomagtartója. Vettem fel egy snittet a videóhoz, és már indultunk is. Az Inárcsi pihenőnél találkoztunk a többiekkel, Péterrel, és Bálinttal, majd együtt vártuk Zsömlééket.

8 körül meg is érkeztek, irány Kecskemét. Sajnos már itt láttuk, és éreztük, hogy nem fogunk megdögleni a melegben, ugyanis esett az eső rendesen. Sebaj, igazi fanatikus esőben is tuner!

Megérkeztünk, kipakolás, sátor állítás, de mindenek előtt sör beszerzés!!! :) Mikor már állt a sátor, senkit nem nagyon érdekelt az eső, sőt gyorsan Gajgo tolt egy élő kocsidekorozást! :)


Amíg a mű készült, és körbenéztem, de sajnos még igen korán volt, így nem sok látnivaló volt, így gyorsan behuppantam Puci mellé egy karikára az E30ba. Hát mindig is tudtam, hogy a srác nem komplett, de így belülről még durvább! nagyon csúnyán kente a gumit a betonra, és természetesen nem maradt ki a burnout sem...harmadikban (ha jól láttam a füsttől)!!!!

Az élménykör után kicsit csillapodott az eső, így kamerát ragadtam és kicsit videóztam. Szeretek ilyen helyeken videózni a drift pályán, mert sokkal "elnézőbbek" a biztonságiak, így mikor Puci ment a pályán, bátran álltam szinte a pályára, meg fél méterre az érintési ponthoz, így baromi jó felvételek lettek.Sőt, még a motoros stunt bemutatón is körbe lettem egykerekezve, így sok jó anyag van. Bár ami a legfogyóbb lesz, az a sexy autómosás, ahogy Black Cat, és Andi "mosták" le az oda pakolt RX-et.


A kárvas után volt még pár perc a kamerán, azt televettem, majd megint Puci felé vettem az irány némi belső felvételért. Megint csüccs, kamera rögzít, majd őrület!!!!


Délután igencsak kifáradva bontottuk le a sátrat, és pakoltunk össze. Megvártuk még Zimát, aztán indultunk haza. KTomit kipakoltuk a pályaudvaron, mert ment tovább Szegedre (ezért volt tele a csomagtartó cuccal). Hazafele a jó társaság miatt kellően "ellazultunk", így kellően fáradt vagyok, hogy nem kelljen altatni, és nagyon örülök a tárgyi emléknek is a mai napról!






Megosztás

Nincsenek megjegyzések: