2011. május 17., kedd

Megint egy fóliázós este

Meló után Dénes átvitt Csabékhoz, ahol nagyban ment a Caliber áthúzása mattfehérre. Csabi egyre jobban csinálja, talán ebben az évszázadban el is készül az a kocsi. Hétvége izginek néz ki. Ha minden igaz, akkor egy Audi Q7 jön, amit meg is kell csinálni két nap alatt. Persze ehhez profi segítséget hívtunk.

Míg Cs elvolt a kocsival, addig én kicsit fotózgattam...jó a Desire kamerája, bejön!



Az este folyamán TóthLaci is hozzánk csapódott a Hipstudiótól, és végül vacsorázni is eljött velünk...hova máshova? Persze a Dallasba. Mikor odaértünk, láttuk, hogy nagyon sok ember van ott, meg nagy a nyüzsgés, majd láttuk, hogy ott áll a szerencsétlen Alekosz szarja. ÓÓÓÓÓÓÓÓÓóóóóóóó bakker, hát nem azok is oda mentek vacsizni az egyik szépségével?! 



Szép. Gyorsan megkérdeztem az egyik helyitől, hogy van-e esélyünk, hogy mi is valamit magunkba burkolni, mondta, hogy persze, 5-10 perc, de ne menjünk messzire, mert ha jól helyezkedünk, akkor mindjárt akár találkozhatunk is Alekosszal, és a mondat közben láttam a szemében, hogy alig várja, hogy felcsillanjon a szemem, és odaáig legyek és vissza, de sajnos én csak annyit mondtam, hogy "Szerintem az lesz a legjobb, ha nem találkozunk...nekem is, meg neki is!". Ezután a mondat után egyből lejött a tagnak, hogy nem egy rajongóval áll szemben. Vártunk pár percet, és már meg is volt a szokásos helyünk. 

Mindenki gyors tálat rendelt, de valahogy most nem olyan volt mint ahogy megszoktuk...ezt kifele szóvá is tettem a tulajnak. Persze ettől még nem fogunk elpártolni innen...


Megosztás

Nincsenek megjegyzések: