2010. február 1., hétfő

Elgyengűltem

Eddig nem mertem közzé tenni, de hamár egyszer van, akkor miért ne.


Szombaton reggel elugrottunk Zsuval boltba (Madaras Tuskó), némi reggeli vételezés céljából. Természetesen ilyenkor sok mást is szoktunk bepakolni a kocsiba, ami a következő néhány napra kellhet. Sajnos betévedtünk a játékok közé, ahol épp a Technic Legokat lesegettem, és szörnyűlködtem, hogy milyen rohadt drágák szettek, amikor véletlen megláttam egy élével kifele pakolt, látványosan leharcolt dobozt.
Levettem, megnéztem mit is takar a doboz. Egy billencs volt benne, ami még nem annyire fogott meg. Aztán fordítottam a dobozt, és látom, hogy az alternatív modell egy tréler. (Ennél a pontnál beugrott Radir telefonhívása Pucihoz a 2009-es máriapócsi drift EB alatt. :) ). Így már kezdett tetszeni a szett, dehát tuti baromi drága, amikor látom, hogy elektro motor is van benne, és az mozgatja a platót. Ajjaj...kezd a dolog nagyon tetszeni, de még mindig drága...vagyis mennyi is? Megkeresem a polctábláját, és látom le van értékelve...nem is kicsit. Akkor ez velem jön, mondtam Zsunak, aki kis vacilálás után belement a dologba.
Ez lett belőle:
Csak tájékoztatás képen a "csörlő" már saját fejlesztés. :)
Kicsit utána néztem, és az új ár feléért sikerült hozzájutni. Ennyit még megért!







Ilyen működés közben:

Lehet kicsit kezd betegessé válni a Legó mánia?!

Megosztás

Nincsenek megjegyzések: