2010. február 23., kedd

Lett gitárom...

...és nem is akármilyen! Álmomban sem hittem volna, hogy Szabi egy ilyen gyönyörű gitárt csak úgy nekem ad...egyszerűen fantasztikus. Annyira szép, és hibátlan, hogy szinte meg sem merem fogni!

Ma kedves fönököm segít behúrozni, és behangolni, így este elöször fog megszolalni a kezemben a SAJÁT gitárom... :) Fura érzés...

Kaptam kölcsön egy kis könyvet is, amiből el lehet indulni...tegnap olvasgattam, és nagyon jól írják le a dolgot...nincs kizárva hogy be is scannelem.

Mellesleg ilyen a kicsike:

Egy Avion AV3/CS.

Tegnap este még megmutatta Szabi ennek a nagytestvérét is, hogy milyen a hangzása, összahasonlítva a másik gitárjával, egy Fanderrel. :) Öröm volt nézni, ahogy játszik...remélem hamarosan én is belejövök...

Megosztás

Nincsenek megjegyzések: