2010. február 3., szerda

Ystuc Alfa Hifi install

Dávid hívott délelött, hogy mi lenne, ha meló után beugranék Csabi műhelyébe, mert Ystuc Alfájába megjöttek a hifi cuccok, és be kellene szerelni, ő elkezdi addig a Csabival. Persze, miért ne, gondoltam, bár úgy voltam vele, hogy mire odaérek, max a végső beállításban tudnok majd segédkezni, de legalább látom a kocsit, meg a srácokat.

Meló után egyből a LLumar műhelyt vettem célba, és mikor odaértem kivert a víz! A kocsi darabokban, Táp, RCA bevezetve, a fél műszerfal Csabi elött az asztalon, karbonozásra várva, Dave meg a kárpotokon próbál helyet keresni a Vibe komponens szett hangváltójának. Ahogy elnézem, ez kicsit el fog húzodni. Természetesen mivel ma lettem a dologról informálva, így se megfelelő munkaruha, sem szerszám nem volt nálam, amiknek hiányát elég erőteljesen éreztem is!

Most nem szívesen megyek bele a részletekbe, mert nem izgalmas, így csak nagy szavakban.
- Természetesen a kiemelő keret, ami Dávidnál volt, nem volt jó méretű, így mehettünk beszerző útra, és ha a CSS Tuning boltjában nincs bent a Máté teljesen véltelen, akkor nem tudom mit csinálunk.
Ja mellesleg a műhelynél az egész ipari park teljesen le volt fagyva, így a kifele gyönyörű manjit toltam, ahonnan egy 90°-os kanyarba már lapjával érkeztünk, és ezt a felállást egészen a kanyar végéig sikerült megtartani, és a belső érintési pontot szinte érintőre vettem. Szeretem a telet! :) Jó dolog 60-80-nal az út egyik oldalától a másikig tolni a manjit.

- 7 körül Zsu is megjött
- 8 körül Zsófi is csatlakozott hozzánk
- 11 körül a lányok hazamentek (!!!)

Mi egészen fél kettőig nyomtuk az ipart, és akkor egyéb okokból kifolyólag be kellett fejezni a szerelést, így nem mondhatnám, hogy túl frissen érkeztem haza, és még a kocsi sem lett kész! :( Megosztás

Nincsenek megjegyzések: