2010. február 21., vasárnap

Timi PC :)

A hét második felét annak szántam, hogy végre összerakjam a Timi hugomnak szánt számítógépet...mivel az első összerakás után az alaplap távozott a működő lapok közül, így nagy lap kutatás volt, mígnem úgy döntöttem, hogy a szerveremet adom neki oda kicsit feltuningolva, és magamnak meg szereztem egy sokkal kisebb, halkabb, lassabb gépet...arra, hogy a sarokban töltsön egész nap, nem kell egy 2 gigás P4...

Tegnap estére sikerült is a dolgot készre csinálni, OPrendszerrel, minden kütyüvel, így át is vittem nekik... :)

Timi elöször nem nagyon vett tudomást arról, hogy ott vagyok, de aztán (gondolom nagy szikozódások közepette) kibújt a szobájából...és mikor meglátta a gépet, kicsit meglepődött, és igen nehezen kezelte a helyzetet...

Szerencsére a kezdeti szorongása hamar elillant, mikor a gép elöször bekapcsolt az asztalán, még egy mosoly is rajzolódott az arcára...és utána olyan dolog történt, mi már rég nem volt... beszélgettünk!!!!! :) :) :) :) Már ezért érdeme volt a gépet összerakni!

Persze vittem egy routert is, és gyorsan megosztottunk a netet, így a Timinél is van net. Remélem sokat fogja használni a gépet! Megosztás

Nincsenek megjegyzések: