2010. február 6., szombat

TestCar - Lego 8865

Pénteken sikerült hozzájutnom a nagy Technic Lego szettem hiányzó alkatrészeihez. Mivel ezt már tudtam előre, így már pár napja megpucoltam a már meglévő darabokat, és kitettem őket száradni, így semmi sem állt a péntek esti nagy Legozás útjában.
Nem is szaporítom a szót, meséljenek a képek!

Előkészületek:

Asztal elpakol, lepucol, mindent sorban kipakol...


Összerakás:

Végeredmény:
Fogasléces kormány, duplalengőkapos felfüggesztés (elöl, hátul), bukólámpa, 3 sebességes váltó, differenciálmű, V4-es motor, mozgó dugattyúkkal)


1988-as szett, és emlékeim szerint most lett harmadjára összerakva ez a modell belőle. (1x ez, aztán az alternatív modell, majd ez ismét (hiányosan, szincserékkel), majd most korrigálva minden, ismét ez)

Persze nem tudtam abbahagyni a felénél, így mire befejeztem, Zsu már nagyban aludt! :)

Megosztás

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hellló!
Valóban remek a kocsi! A '80- as években én is kiraktam párszor... :)