2010. február 28., vasárnap

Meglepetés...

Tegnap Csadiéknál ünnepeltük szűk baráti körben a születésnapomat. Sima, beszélgetős este volt, semmi nagy felhajtás...

Zsu említete, hogy készülnek valami ajándékkal, aminek nagyon fogok örülni, de gőzöm sem volt mi lehet. El is gondolkoztam azon, hogy vajon mi lehet, aminek tuti örülni fogok, és nem kerül egy vagyonba.


Mivel Luigy dogozott, így csak majd éjfél körül jött el a pillanat, amikor megkaptam a meglepetésemet.

Mindenki felállt, Csabi mondott pár szót, majd a kezembe nyomtak egy piros ajándék zacskót, ami egy nem sokat eláruló fekete-sárga dobozkát rejtett.


A trükkös nyitás után egy igazán nagy meglepetés ért, amire valóban nem számítottam. Egy élmény vezetést kaptam egy Subaru Impreza WRX STI-vel.



Mellékelve a dobozban volt egy miniDVD, amin egy rövid filmen ismerkedhetek a rám váró örömökkel.






Lehet nem vagyok normális, de ennél a résznél egyböl az jutott az eszembe, hogy életem eme pillanatát méltóan kellene rögzíteni. Egyből beugrott Astar, Mancs, és DonDrift az Xprovid Films srácai, akik érzésem szerint tökéletesen alkalmasak erre a "feladatra" (nem beszélve arról, hogy becsukott szemmel hátrakötött kézzel is olyan reklám videót tudnak csinálni, ami röhögve kenterbe veri a fent látható videót). Természetesenen a fotó oldalról sem szabad a dolgot veszendőbe hagyni, így a Carsandgirls.hu tagjai Sajt, és Rika jutotak eszembe. Már csak egy olyan időpontot kell találni, amikor mindenki ráér! El is kezdem a szervezkedést...


Ui.: alig tudok írni, úgy fájnak az újj hegyeim a gitártól! :)


Megosztás

Nincsenek megjegyzések: