2011. április 30., szombat

Apa és fiai ebéd, polc a Legoknak

Apunak nem rég volt a szülinapja, és sikerült leszervezni öcsémmel, hogy egy azon időben ugyanazon a helyen tudjunk lenni, így ma elmentünk ebédelni egyet hármasban. Nem is tudom mikor volt ilyen utoljára...talán még nem is volt. Eddig mindig volt valaki mellett oldalborda.

Öcsém jött értem valamivel dél előtt, utána mentünk apuért, majd a Bivalyos étterembe mentünk a Római parton. Szerencsére nem voltak sokan, így nagyon kellemesen el tudtunk beszélgetni, miközben sikerült megint degeszre tömnünk magunkat. A jó társaság annyira elvonta a figyelmem, hogy még fényképet is elfelejtettem csinálni a jeles eseményről, amit azért így utólag igencsak sajnálok!

Sajnos rám rám tört a nem igazán hiányolt migrénes fejfájás, öcsém is utazott még délután Balcsira, így kaja után hazavittük aput, kicsit még beszélgettünk otthon is, majd ideje volt érzékeny búcsút vennünk. 

Hazafele beugrottunk a JYSKbe, mert olyan olcsóért adtak egy polcot, hogy nem hagyattam ki, és ennyiért még én sem csinálom meg, ha magamnak vágatom az anyagot.

Otthon sötétítéssel kezdtem, meg két Saridonnal, majd lefeküdtem aludni, ugyanis majd felrobbant a fejem. Kis pihenés után rávettem magam, hogy összerakjam a polcot.


Gyorsan meg is telt a három polc, de már a reklámújságban is láttam, hogy kell majd polcot vágatnom bele. Csak lépésről lépésre!
Megosztás

Nincsenek megjegyzések: