2011. április 17., vasárnap

A gyűrűk ura

Mint azt páran már tudjátok, a héten nem találtam sehol sem sem a karika, sem a pecsétgyűrűm. Meg kell hagyni nem volt egy rakkendroll fíling. Olyan már volt, hogy egy-egy napot kibírtam nélkülük, mert otthon hagytam, vagy épp melóhelyen. Hát most már ez egész melóhelyemet feltúrtam, plusz Csabi lakását, a LLumar műhelyt, otthon az összes zegzugot (beleértve a hűtőt is!!!!), de semmi.

Majd pénteken jött a pilács a fejem főlé, és beugrott, hogy a céges bogrács előtt ki kellett menni Harasztira a tóthetelkészítókézikészülékért, DE a C3 hátsólámpáját is ki akartam cserélni, és valószínű reflexből levettem őket, és leraktam a pultra a garázsban. Még pénteken odatelefonáltam, de Zsu anyuja épp jött be Pestre, mert szombaton mentek együtt Fanniért, Zsu kutyujáért. De ma délután jött a megváltó telefon, míg én Tökölön aszalódtam a napon, a Hell Drift OB1 versenyén, miszerint megvannak!

Örültem, és hazafele be is ugrottam értük!


Fura belegondolni, hogy a pecsétgyűrű 12, a karika pedig 16 éve van meg...öreg vagyok már! Megosztás

Nincsenek megjegyzések: