2011. április 9., szombat

Young bogrács, tóthétel, és este buli

Ez volt a tegnapi menetrend.

Napközben kezdtük egy már hagyományosnak nevezhető Young bogrács főző versennyel, ahol a tavalyi nagy sikernek köszönhetően igén is előkerült a "Tóthételkészítőkézikészülék", így reggelire mindenkit elláttunk a csapatommal a megfelelő előkészítéssel az egész napos ivászat előtt.





Ez a kaja még mindig Isteni, és külön élvezet elkészíteni. Ezután mindenki nekiállt a saját bográcsos étele elkészítésének. Mi pusztapörköltet választottuk, ami kifejezetten jól sikerült, akár csak a többiek, zöldség, és gulyás levese, a marhapörkölt, a chilisbab, vagy azok a sütik, amiket a csajok hoztak -szerencsére már készen- otthonról. Én szemfüles módon mindenből szedtem egy jó adagot, és gondosan becsomagolva vittem is hazafele. :)

Délután megbeszéltük, hogy nem fejezzük be a buli hangulatot, és kicsi pihenő után Perkánál folytatjuk a partyt, majd onnan MM, csak hogy megint legyen egy hely, ahol énekelhetünk.

Az este nagyon jóra sikerült, és megint úgy rugtak ki minket záráskor. Hazafele még beugrottunk Fannyba egy hamburgerért, majd sikeres megérkezést követően megint halottan estem az ágyba.

Reggel Balogh Zsolti kollegám hívott, hogy ők hamarosan indulnak Kakucsra, driftre, de sajnos mivel csak az egy óra volt, hogy valami kaját csináljak magamnak, és azt meg is egyem, így nemet mondtam nekik. Majd holnap! Megosztás

Nincsenek megjegyzések: