2011. április 17., vasárnap

Hyperspace 15 - Hungexpo

Mint azt említettem már az ize.hu jóvoltából lehetőséget kaptam megnézni, hogy hogy is néz ki egy ilyen rendezvény. Rég jártam már ilyen helyen, de nem csalódtam!

A ismerősi körömből csak egy ember, aki ilyen kattogós zenét is kultiválja, Zsola kollegám, így ő volt, aki elkísért.

Az egész estét Perkánál kezdtük valamikor 6 körül némi alapozással, ami nálam sör pálinka kombóban merült ki. Mikor már megfelelően emelkedett volt a hangulat, hívtam a taxit, és repesztettünk a Hungexpora. A bejáratnál szép nagy emberek fogadtak minket, akik gyors tapival ellenőrizték, hogy szúró, vágó eszköz van-e nálunk. Természetesen nem volt. Majd a kapukon bejutva mindent ki kellet palkolni a fémdetektor miatt. Közvetlen ez után már egyből láttuk az előnyét, hogy vendégként érkezünk. Míg a többi bejáratnál hosszú sorok álltak, mi csak odasétáltunk a pulthoz, ahol épp a Radio Face egyik tagja intézte a belépését. Mikor végzett, odaléptem, és mondtam a nevem, meg Zsola nevét, és a hölgy széles mosollyal megköszönte, hogy eljöttünk, és betessékelt minket. Nagyon szimpatikus volt a vendég kezelés. Kis séta, és már bent is voltunk a pavilonban, ahol lepakoltuk a kabátokat a ruhatárban, majd váltottunk tokent (helyi fizetőeszköz). 5 token egy ezres. 3.33-as Tuborg 3 token, de az üvegbetét még 2 token, amit természetesen visszakaptál ha visszavitted az üveget. Kemény árak voltak, dehát tudtuk, hogy nem a sarki éjjelnappaliba jöttünk.



Gyorsan vettünk két sört, csak hogy legyen valami a kezünkbe. Fura volt kicsit, mert nagyon antialkoholista volt az egész társaság. Kicsit kilógtunk a sorból, mert mindenki csak ásványvizet tolt, és mégis szanaszéjjel tombolták magukat.





A megfelelő alapozásnak, és a meglepően jó társaságnak köszönhetően hamar beindultunk mi is, és bár kicsit szerényebben mint a többség, de átvettük a hely fílingjét. A mély hangoktól remegett az orrcimpám, a magasabb kiállásoknál pedig recsegett már a fülem. Rég volt már ilyen érzésem buliban. (kicsit olyan volt,  mintha a WarpZone Omegában ültem volna, úton valami kiállításra, vagy autóstalálkozóra! :) ).


A fények csak dobtak a dolgon. Piros-kék refik, féltucat strobi, majd 40 refi a pult elejébe építve, és ha mindez nem lett volna elég, akkor még ott volt a dj. mögötti fal, ami full LED volt, és mindenféle ábrák, szövegek rohangáltak rajta. Bejövős volt.


Közben megint elfogyott pár sör, így megindultunk a slozi felé, ahol kisebb teltház fogadott minket. A fülkék előtt sorbanállás volt, de a piszoárok fele szabad. Mennyi hasmenéses ember, gondoltam. Ekkor jött ki három tag az egyik fülkéből két biztonsági őr kíséretében, majd a követező mondat hangzott el: "Legalább az orrodról töröld le a maradékot! Anyád így meglátna?! Na tűnés kifele, és ne kelljen még egyszer miattatok bejönnöm ide!" Fogalmam sincs mit csinálhattak bent hárman, de nagyon felhúzták a portást!

Mikor kijöttünk már javában Egbert LIVE ment! Jól tolta a tag! Volt is rá őrjöngés rendesen! A holland srác jól felépített szettel tartotta bennünk végig a pörgést.


Utána az amcsi gyerek, Dubfire vette át a pultot, és felejthetetlen élményt adott mindenkinek. Szerintem megtalálta a végfokon a hangerő gombot, és kicsit még tekert azon, mert őrületes hangnyomással jött a zene a hangfalakból.


Szinte mindenki kezében ott figyelt a világító rúd, és napszemüvegben követte az eseményeket. A direkt erre az estére beszerzett Yoda-s pólóm is sikert aratott, többen is kifejezték tetszésüket az öreg jedivel szemben.
Volt egy két elvetemült tag, aki villogós napszemüveget hozott, és pár világító póló is feltűnt. Kicsit kezdtem kellemetlenül érezni magam, hogy én otthon hagytam az enyémet (ennek oka egyszerű volt, nem találtam), és a lézeremet sem vittem! 

Fontos megjegyezni való: nagyon kellemesen csalódtam az ide járó emberekben. Toltam a denszt, becsukott szemmel, átérezve a zene minden dallamát, mikor érzem, hogy valakit úgy istenesen telibenyomtam könyökkel. Szem kinyit, és napszemüveges nagydarab tag áll mellettem, akinek viszonylag kevés mennyiségű nyaka volt, és még kevesebb haja, és nem nagyon lógott a póló a karján, és épp fordul felém, majd odaüvölti, hogy "BOCSI!!!!!" 

Mivan???? Biztos ezen a bolygón vagyok?  

A másik tag meg véletlen nekünk jött a miközben mentünk a pulthoz, majd 14x elnézést kért, és meginvitált minket a VIP részbe. Érdekes, hogy valahogy nagyon nem ezt várná az ember.

Mielőtt Dave Clarke átvette a stafétabotot nekem kicsöngettek. Próbáltam ellenállni az érzésnek, és ha a lehetőség adott lett volna, tuti ott a helyszínen el tudtam volna aludni egy ágyon, de ennek hiányában sajnos elbúcsúztam Zsolától, és haza vettem az irányt. Tudtam, hogy ennem kell valamit, így a szimpatikus taxist megkértem, hogy forduljunk be egy McDrive-ba, amin ő nem is lepődött meg, mert mint megtudtam nem is ritka eset. Olyan három körül estem haza, ahol gyors kajálás után azonnal bealudtam. 

10 körül keltem, és láttam Facebookon, hogy Zsola olyan 6-ig bírta a kiképzést. Hiába, ő aludt előtte este, nem úgy mint én!

Most gyors kaja, aztán rohanás Tökölre egy kis drift versenyre, mert olyan kipihent vagyok, és amúgy is rég voltam már driften...pont egy hete! Dehát ha egyszer videózni kell?!

Megosztás

Nincsenek megjegyzések: